Tuesday 16 July 2013

Terharu dek deklarasi

Assalamualaikum....hari ini aku dah upload semua bab novel secerah langit...terasa lambat pulak nak abiskan satu-satu bab....alhamdulillah....semasa aku sedang menyiapkan novel terbaru aku, aku terpandang satu blog daripada seorang pengarah muda yang berbakat besar. Aku akui dia memang seorang karyawan hebat. Setiap tintanya berisi jiwa. Terharu benar aku membaca luahannya tentang orang yang melahir dan membesarkan kita. Our parents. Memang adakalanya aku sendiri alpa dengan kelebihan aku yang aku rasa lebih ke depan berbanding mereka yang katanya lebih dahulu makan garam. Setinggi mana kita mampu terbang, kita tetap kena kembali ke bumi. Kembali kepada orang yang telah berbudi melahirkan membesarkan kita. Kerana tanpa mereka, kita bukan siapa-siapa.

Salam ikhlas dari anak Mak dan Abah,
Moon

No comments:

Post a Comment